[b]Dit RP navn og UID :[/b] RP Navn (Benjamin) UID [url=https://steamid.io/lookup/76561198202179836]76561198202179836[/url]
[b]Alder og Fødselsdag (min 14 år) : [/b] (25/01/2003) 15 år
[b]Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord):[/b] Jeg går meget op i gaming og sport FX jeg dykker i min fri tide nogen gang :D min far er uddannet dykker og det vil jeg også vare så jeg går lidt i hans fodspor :) jeg går rigtig meget op i Arma 3 og Arma 2 jeg har alle DLC's til Arma 3 Jeg er ikke en hyper person og Jeg kan styre mit temperament
[b]Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank: [/b] Nej DSV
[b]Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have:[/b] (respekt for andre og kollegaer) (hurtige reaktioner) (samarbejdsvilje)
[b]Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord):[/b] Jeg tror at jeg kan gør en forskel for lakeside og [b]Intous Politistyrke [/b] jeg kan holde hovedet koldt i vanskelige situationer og stress situationer. Jeg har også meget hurtig reaktioner og er god med pistol og rifler Jeg er meget venlig mod andre personer og har respekt for alle på en god måde Jeg har også god erfaring med at flyve Jetfly og andre slags fly Jeg har erfaring i Militæret I close Combat og long range
[b]Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord) [/b] : Jeg er meget venlig mod andre folk og min kolleger Jeg er ikke en hidsig person jeg kan holde styr på mit temperament at jeg kan holde hovedet koldt i vanskelige situationer og stress situationer Jeg har også meget hurtig reaktioner og er god med pistol og rifler Jeg har erfaring i Militæret I close Combat og long range
[b] Har du læst og forstået håndbogen?: JA[/b]
[b]Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?: JA[/b]
[b]Din underskrift: Benjamin[/b]
Dit RP navn og UID : RP Navn (Benjamin) UID
76561198202179836Alder og Fødselsdag (min 14 år) : (25/01/2003) 15 år
Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord): Jeg går meget op i gaming og sport FX jeg dykker i min fri tide nogen gang :D min far er uddannet dykker og det vil jeg også vare så jeg går lidt i hans fodspor :) jeg går rigtig meget op i Arma 3 og Arma 2 jeg har alle DLC's til Arma 3 Jeg er ikke en hyper person og Jeg kan styre mit temperament
Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank: Nej DSV
Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have: (respekt for andre og kollegaer) (hurtige reaktioner) (samarbejdsvilje)
Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord): Jeg tror at jeg kan gør en forskel for lakeside og
Intous Politistyrke jeg kan holde hovedet koldt i vanskelige situationer og stress situationer. Jeg har også meget hurtig reaktioner og er god med pistol og rifler Jeg er meget venlig mod andre personer og har respekt for alle på en god måde Jeg har også god erfaring med at flyve Jetfly og andre slags fly Jeg har erfaring i Militæret I close Combat og long range
Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord) : Jeg er meget venlig mod andre folk og min kolleger Jeg er ikke en hidsig person jeg kan holde styr på mit temperament at jeg kan holde hovedet koldt i vanskelige situationer og stress situationer Jeg har også meget hurtig reaktioner og er god med pistol og rifler Jeg har erfaring i Militæret I close Combat og long range
Har du læst og forstået håndbogen?: JA Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?: JA Din underskrift: Benjamin