[b]Hvad hedder firmaet?: [/b] brothas advokatfirma
[b]Hvem er ejer af firmaet?:[/b] Holm
[b]16x16 logo til firmaet: [/b] kommer
[b]Hvem er medlem af firmaet min 1 maks 10?:[/b] Holm
[b]Beskriv firmaet og dens historie (min 60 ord):[/b]Firmatet er et nyt firma med fokus på at folk skal have en passene straf og ingen uskyldige ikke skal dømmes i spissen er den pris beløndet advokat Holm han har kun tapt få radsager igennem di 7 år han har være ferditg udlært som advokat han har både afaringer få aty være forsvas- og ankæreadvokat
[b]Hvad vil i opnå på serveren (min 40 ord):[/b] At folk ikke skal straffes uden grund
[b]Acceptere ejeren at jeres firma kan blive fjernet af staff ledelsen hvis de mener det gavner serveren?: jaja[/b]
Hvad hedder firmaet?: brothas advokatfirma
Hvem er ejer af firmaet?: Holm
16x16 logo til firmaet: kommer
Hvem er medlem af firmaet min 1 maks 10?: Holm
Beskriv firmaet og dens historie (min 60 ord):Firmatet er et nyt firma med fokus på at folk skal have en passene straf og ingen uskyldige ikke skal dømmes i spissen er den pris beløndet advokat Holm han har kun tapt få radsager igennem di 7 år han har være ferditg udlært som advokat han har både afaringer få aty være forsvas- og ankæreadvokat
Hvad vil i opnå på serveren (min 40 ord): At folk ikke skal straffes uden grund
Acceptere ejeren at jeres firma kan blive fjernet af staff ledelsen hvis de mener det gavner serveren?: jaja