[b]Dit RP navn og UID :[/b]
[b]Freddy Madsen
76561198313742848[/b]
[b]Alder og Fødselsdag (min 14 år) :
16 år - 06/11/01[/b]
[b]Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord):[/b] [b]Jeg er en dreng der godt kan li at spille computer og så har jeg også gået til bmx 2 gange om ugen hvilket var tirsdag og torsdag men ellers så spiller jeg for det meste bare computer og en gang imellem kan jeg godt være sammen med min familie eller mine venner og bare slappe lidt af og hygge mig[/b]
[b]Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank: [/b]
[b]Ja det er jeg har været P.E.T direktør på vertex
politidirektør på RepexGaming
politiassistent 1. grad på rebellerne
politiassisten 1. grad på ditnyeliv skal mene det var deromkring kan også godt være højere[/b]
[b]Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have:[/b]
[b]Holde hovedet koldt i stressede situationer
Høj rp[/b]
[b]Ordentligt ordforråd[/b]
[b]Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord):[/b]
[b]Fordi at jeg savner at være i politiet og jeg godt kan li politiarbejde og så elsker jeg også bare godt li hvordan politiet stopper de kriminelle og hvordan de samarbejder med hinanden og det ville jeg gerne være en del af det og fordi at man kommer til at lave god rp og man kommer til at hjælpe civile og andre folk og man kommer til at snakke med en masse mennesker og så får man også en masse fede og gode kollegaer som man kommer til at arbejde sammen med og hygge sig med og have det rigtig sjovt[/b]
[b]Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord) [/b] :
[b]i “skal” ikke vælge mig men må gerne og fordi at jeg er en god gammel betjent og fordi at jeg har en masse gode gamle politi erfaringer som jeg kan give politistyrken og fordi at jeg ved hvornår jeg skal lave lidt sjov og hvornår jeg skal være seriøs og så også fordi at jeg kan finde ud af at samarbejde med en masse mennesker og så kan jeg også godt finde ud af at køre bil når jeg tager min sammen og det gør jeg altid når jeg prøver at fange folk eller at komme væk fra folk[/b]
[b] Har du læst og forstået håndbogen?:
Ja det har jeg[/b]
[b]Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?:
Ja det er jeg helt forstået med[/b]
[b]Din underskrift: Freddy[/b]
Dit RP navn og UID :
Freddy Madsen
76561198313742848
Alder og Fødselsdag (min 14 år) :
16 år - 06/11/01
Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord): Jeg er en dreng der godt kan li at spille computer og så har jeg også gået til bmx 2 gange om ugen hvilket var tirsdag og torsdag men ellers så spiller jeg for det meste bare computer og en gang imellem kan jeg godt være sammen med min familie eller mine venner og bare slappe lidt af og hygge mig
Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank:
Ja det er jeg har været P.E.T direktør på vertex
politidirektør på RepexGaming
politiassistent 1. grad på rebellerne
politiassisten 1. grad på ditnyeliv skal mene det var deromkring kan også godt være højere
Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have:
Holde hovedet koldt i stressede situationer
Høj rp
Ordentligt ordforråd
Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord):
Fordi at jeg savner at være i politiet og jeg godt kan li politiarbejde og så elsker jeg også bare godt li hvordan politiet stopper de kriminelle og hvordan de samarbejder med hinanden og det ville jeg gerne være en del af det og fordi at man kommer til at lave god rp og man kommer til at hjælpe civile og andre folk og man kommer til at snakke med en masse mennesker og så får man også en masse fede og gode kollegaer som man kommer til at arbejde sammen med og hygge sig med og have det rigtig sjovt
Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord) :
i “skal” ikke vælge mig men må gerne og fordi at jeg er en god gammel betjent og fordi at jeg har en masse gode gamle politi erfaringer som jeg kan give politistyrken og fordi at jeg ved hvornår jeg skal lave lidt sjov og hvornår jeg skal være seriøs og så også fordi at jeg kan finde ud af at samarbejde med en masse mennesker og så kan jeg også godt finde ud af at køre bil når jeg tager min sammen og det gør jeg altid når jeg prøver at fange folk eller at komme væk fra folk
Har du læst og forstået håndbogen?:
Ja det har jeg
Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?:
Ja det er jeg helt forstået med
Din underskrift: Freddy