[b]Dit RP navn og UID :[/b] Mikkel Sørensen UID= 76561198388156916
[b]Alder og Fødselsdag (min 14 år) : [/b] er 15 og har fødsesdag den 19 maj[b]:)[/b]
[b]Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord):[/b] jeg hedder Mikkel. jeg er en glad og frisk dreng jeg elsker it og ting inden for gaming jeg gør alt for at gøre tingene ordenligt og hjælpe folk jeg er altid imødekommende og hjælpsom hjælper tit andre før mig selv søre altid for andre end mig selv jeg er følsom og hader og være uvenner med folk eller se dem ha det dårligt jeg går meget op i min skole og tager det seriøst for vil godt have mig drømmejob så gør alt for at få det er desværre lidt ordblind så har lidt svært ved nogle ting. jeg elsker og hjælpe folk og være sammen med vennerne. venner og famillie betyder alt for mig elsker og være sammen med dem og hygge mig. ja det var lige lidt af mig
[b]Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank: [/b] jeg har været tidligere Politi assistent på La-coya og politibetjent på dillo og synes selv min erfaring er god
[b]Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have:[/b]
-Tålmodighed
-præcision
-skal kunne holde hoved koldt
-tale ordenligt
-tale folk til fornuft og tale stille til folk
+ har dem alle
[b]Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord):[/b] Jeg vil gerne i politiet fordi der er mange der går rundt med våben dem vil jeg stoppe. Jeg gider ikke kriminalitet i byen. Jeg har været politi mange steder så jeg kender teknikken at man altid skal holde hovedt koldt under skyd og aldrig lyve som betjent man skal altid bruge munden når man får brug for det. Rækkefølge med tingne. Hvis der er en der køre for hurtigt FX så skal du bruge munden. Hvis der er en der flygter bruger du tazeren hvis der er en der skyder efter dig er det en pisol. Jeg kan hjælpe politiet
[b]Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord) [/b] : I skal ansætte mig fordi jeg har rigtig mange erfaringer inde for politiet og de forskellige afdelinger der inde, og så er jeg også gosd til at skyde, køre og flyve. Jeg holder også hovedet koldt I stressede situationer og ild kampe. Jeg kan også tale folk til ro. Jeg samarbejder også med mine kollegaer og EMS. Tager også ansvar for mine egne holdninger. Jeg lytter også altid til mine højreordende. Kan radiosprog og de forskellige ting, Jeg er også en meget lærenem person, Ville gå all ind på mit job frem for mere end andre ville jeg selv mene. Kan også hurtigt få overblik over situationen og kan give hurtigt infomation[b] Har du læst og forstået håndbogen?:[/b] den er både læst og forstået[b] :D[/b]
[b]Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?: [/b]Ja
[b]Din underskrift:____Mikkel_____[/b]
Dit RP navn og UID : Mikkel Sørensen UID= 76561198388156916
Alder og Fødselsdag (min 14 år) : er 15 og har fødsesdag den 19 maj:)
Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord): jeg hedder Mikkel. jeg er en glad og frisk dreng jeg elsker it og ting inden for gaming jeg gør alt for at gøre tingene ordenligt og hjælpe folk jeg er altid imødekommende og hjælpsom hjælper tit andre før mig selv søre altid for andre end mig selv jeg er følsom og hader og være uvenner med folk eller se dem ha det dårligt jeg går meget op i min skole og tager det seriøst for vil godt have mig drømmejob så gør alt for at få det er desværre lidt ordblind så har lidt svært ved nogle ting. jeg elsker og hjælpe folk og være sammen med vennerne. venner og famillie betyder alt for mig elsker og være sammen med dem og hygge mig. ja det var lige lidt af mig
Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank: jeg har været tidligere Politi assistent på La-coya og politibetjent på dillo og synes selv min erfaring er god
Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have:
-Tålmodighed
-præcision
-skal kunne holde hoved koldt
-tale ordenligt
-tale folk til fornuft og tale stille til folk
+ har dem alle
Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord): Jeg vil gerne i politiet fordi der er mange der går rundt med våben dem vil jeg stoppe. Jeg gider ikke kriminalitet i byen. Jeg har været politi mange steder så jeg kender teknikken at man altid skal holde hovedt koldt under skyd og aldrig lyve som betjent man skal altid bruge munden når man får brug for det. Rækkefølge med tingne. Hvis der er en der køre for hurtigt FX så skal du bruge munden. Hvis der er en der flygter bruger du tazeren hvis der er en der skyder efter dig er det en pisol. Jeg kan hjælpe politiet
Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord) : I skal ansætte mig fordi jeg har rigtig mange erfaringer inde for politiet og de forskellige afdelinger der inde, og så er jeg også gosd til at skyde, køre og flyve. Jeg holder også hovedet koldt I stressede situationer og ild kampe. Jeg kan også tale folk til ro. Jeg samarbejder også med mine kollegaer og EMS. Tager også ansvar for mine egne holdninger. Jeg lytter også altid til mine højreordende. Kan radiosprog og de forskellige ting, Jeg er også en meget lærenem person, Ville gå all ind på mit job frem for mere end andre ville jeg selv mene. Kan også hurtigt få overblik over situationen og kan give hurtigt infomation Har du læst og forstået håndbogen?: den er både læst og forstået :D
Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?: Ja
Din underskrift:____Mikkel_____