[color=#ffffff][b]Dit RP navn og UID:[/b]
Peter Vildolf - 76561198058053398
[b]Hvorfor vil du med i staff? (min 80 ord):[/b]
Fordi jeg synes det er fedt at være med at at gøre en indsats for serveren så den bliver så god som mulig. Og fordi jeg synes det er sjovt at skygge over folk og holde øje med folk som måske laver noget de ikke skal. Jeg synes også det er fedt at hjælpe folk som har brug for hjælp. Og jeg elsker også at snakke med nye mennesker og på den måde lærer man også en masse nye mennesker at kende.
[b]Har du erfaring inde for staff? Hvis ja skriv sted og rank: [/b]
Gigagaming: Senior supporter
FlexRP: Head Admin
[b]Hvad kan du byde serveren og Staff teamet?(min 80 ord): [/b]
Jeg kan byde serveren og staff teamet en god og arbejdsvillig medarbejder som er her for at hjælpe og vil alle folk det bedste. Jeg kan også byde serveren en udadvendt person som elsker at snakke med nye mennesker. Jeg kan også byde server en person som tager sit job seriøst men er kan have det sjovt og er her for at hjælpe hvor man kan. Og en person som er aktiv og ikke bare har det for at trolle.[/color]
Dit RP navn og UID:
Peter Vildolf - 76561198058053398
Hvorfor vil du med i staff? (min 80 ord):
Fordi jeg synes det er fedt at være med at at gøre en indsats for serveren så den bliver så god som mulig. Og fordi jeg synes det er sjovt at skygge over folk og holde øje med folk som måske laver noget de ikke skal. Jeg synes også det er fedt at hjælpe folk som har brug for hjælp. Og jeg elsker også at snakke med nye mennesker og på den måde lærer man også en masse nye mennesker at kende.
Har du erfaring inde for staff? Hvis ja skriv sted og rank:
Gigagaming: Senior supporter
FlexRP: Head Admin
Hvad kan du byde serveren og Staff teamet?(min 80 ord):
Jeg kan byde serveren og staff teamet en god og arbejdsvillig medarbejder som er her for at hjælpe og vil alle folk det bedste. Jeg kan også byde serveren en udadvendt person som elsker at snakke med nye mennesker. Jeg kan også byde server en person som tager sit job seriøst men er kan have det sjovt og er her for at hjælpe hvor man kan. Og en person som er aktiv og ikke bare har det for at trolle.