[b][size=120]Dit RP navn og UID :[/size][/b]
Sebastian Jakobsen
[url=https://steamid.io/lookup/76561198351321153]76561198351321153[/url]
[size=120][b]Alder og Fødselsdag (min 14 år): [/b] [/size]
15 år 22-01-2003
[size=120][b]Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord):[/b] [/size]Mit rigtigte (irl) navn er Sebastian Jakobsen.Jeg er en dreng på 15 år, som elsker at spille computer spil i sin fritd. Jeg spiller rigtig meget CS:GO, og jeg går også til træning hver torsdag.Jeg har spillet rigtig meget Arma førhen dog er det lidt tid siden jeg har spillet rigtigt meget.Jeg bor på Fyn. Og jeg synes den ide med at have et lakeside map var awesome, derfor valgte jeg at joine serveren.
[size=120][b]Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank: [/b] [/size]
Politibetjent på et par servere.
og så har jeg været politiassistent på en meget gammel server kan dog ikke huske navnet
[size=120][b]Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have:[/b] [/size]
Et godt ordforråd, Gode køreevner, God til at skyde
[size=120][b]Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord):[/b] [/size]Hej Jeg hedder Sebastian Jakobsen, jeg vil gerne være en del af jeres politistyrke, fordi jeg har hørt meget godt om den af mine brødre som er en del af den,, og har kun sagt gode ting om den, og det er derfor at jeg i dag selv har valgt at ligge en ansøgning til den.
Jeg har da også været i politiet mange andre steder før, men der er mange som ikke er egnet til jobbet som politimand/kvinde, men jeg mener at der skal slås hårdt ned på folk som ikke tager sit job seriøst, så derfor hvis jeg kommer ind som politi har jeg tænkt mig at tage mit job seriøst, og ikke fjolle rundt, jeg siger ikke at der ikke må være sjov i hverdagen fordi det SKAL der være, hvis man skal have en godt arbejdes dag, men man skal passe på at der ikke kommer for meget af det.
Jeg vil derfor gerne være en del af jeres politi, og vise cheferne for politi, hvor godt man kan lave sit arbejde, og hvor godt jeg gør det, og vil en dag håbe at de har set nok til at jeg kunne blive ranket-up, til en af lederne og være med til at tage nogen af de store beslutningerne, inden for politiet, og gøre politikorpset et meget bedre sted at være for folk, og lave sikker og god arbejdes plads, og alle har lige stilling over for hinanden.
[size=120][b]Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord)[/b]:[/size][b]Fordi at jeg føler at jeg har noget byde ind med i korpset og jeg føler at jeg kan nå langt måske til en af leder pladserne, da jeg synes at politiarbejde er mega fedt.[/b][b]Og så elsker jeg at fange forbr[/b]yderne her i byen.[b]Har selv været medic og set det sjove arbejde i laver.[/b]
[b][size=120] Har du læst og forstået håndbogen?:[/size]
Ja[/b]
[size=120] [/size][b][size=120]Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?: [/size][/b]
Ja
[size=150] [b]Din underskrift: [/b][/size][size=120][b]Sebastian Jakobsen [/b][/size]
Dit RP navn og UID : Sebastian Jakobsen
76561198351321153Alder og Fødselsdag (min 14 år): 15 år 22-01-2003
Fortæl lidt om dig selv IRL (min 50 ord): Mit rigtigte (irl) navn er Sebastian Jakobsen.Jeg er en dreng på 15 år, som elsker at spille computer spil i sin fritd. Jeg spiller rigtig meget CS:GO, og jeg går også til træning hver torsdag.Jeg har spillet rigtig meget Arma førhen dog er det lidt tid siden jeg har spillet rigtigt meget.Jeg bor på Fyn. Og jeg synes den ide med at have et lakeside map var awesome, derfor valgte jeg at joine serveren.
Har du erfaring inde for politiet? Hvis ja skriv hvor og hvilket rank: Politibetjent på et par servere.
og så har jeg været politiassistent på en meget gammel server kan dog ikke huske navnet
Skriv minimum 3 vigtige egenskaber en betjent skal have: Et godt ordforråd, Gode køreevner, God til at skyde
Hvorfor vil du gerne være en del af Intous Politistyrke? (min 75 ord): Hej Jeg hedder Sebastian Jakobsen, jeg vil gerne være en del af jeres politistyrke, fordi jeg har hørt meget godt om den af mine brødre som er en del af den,, og har kun sagt gode ting om den, og det er derfor at jeg i dag selv har valgt at ligge en ansøgning til den.
Jeg har da også været i politiet mange andre steder før, men der er mange som ikke er egnet til jobbet som politimand/kvinde, men jeg mener at der skal slås hårdt ned på folk som ikke tager sit job seriøst, så derfor hvis jeg kommer ind som politi har jeg tænkt mig at tage mit job seriøst, og ikke fjolle rundt, jeg siger ikke at der ikke må være sjov i hverdagen fordi det SKAL der være, hvis man skal have en godt arbejdes dag, men man skal passe på at der ikke kommer for meget af det.
Jeg vil derfor gerne være en del af jeres politi, og vise cheferne for politi, hvor godt man kan lave sit arbejde, og hvor godt jeg gør det, og vil en dag håbe at de har set nok til at jeg kunne blive ranket-up, til en af lederne og være med til at tage nogen af de store beslutningerne, inden for politiet, og gøre politikorpset et meget bedre sted at være for folk, og lave sikker og god arbejdes plads, og alle har lige stilling over for hinanden.
Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af Intous Politistyrke? (min 50 ord):Fordi at jeg føler at jeg har noget byde ind med i korpset og jeg føler at jeg kan nå langt måske til en af leder pladserne, da jeg synes at politiarbejde er mega fedt.Og så elsker jeg at fange forbryderne her i byen.
Har selv været medic og set det sjove arbejde i laver. Har du læst og forstået håndbogen?:
Ja Acceptere du at kunne blive fyret hvis Politiledelsen mener det gavner serveren eller Politiet?: Ja
Din underskrift: Sebastian Jakobsen