IntousCommunity

Spiller klage - Ayub Ahmed.

Locked
232 views
Dit navn og UID : Andreas Castle | 76561198152473475

Hvem Klager du over : Ayub Ahmed

Hvilken Regel er blevet brudt : Kender ikke den helt specifikke regel, men det giver sig selv at man hopper ud af en kørende bil mens man sidder i håndjern.

Video Bevis 5 min : https://plays.tv/video/5aaec5d56c42ea7e1c/ayub-ahmed-hopper-ud-af-en-k-rende-bil-?from=user
Ayub Ahmed du har fra nu af 24 timer til, at forklarer din side af sagen.
Hvis ikke du svarer inden for de 24 timer, ville vi finde en straf ud fra de beviser vi har fået.

Martin Holm overtager herfra

Freddy Madsen
Moderator
Jeg, ved godt at jeg gjorde noget fokert, og jeg skrev også til de betjente på scenen inde på TS at det var en fejl.
Det kommer ikke til at ske igen, er ny inde på lakeside plejer at spille Altis. 
Vidste ikke man kunne hoppe ud af bilen og jeg gjorde det heller ikke mere end 1 gang.

Ved godt at det tæller som Fail RP og jeg gør det ikke igen.

- Ayub Ahmed
Man kan høre på ham, at det var en fejl fordi han var igang med at snakke også hoppede han ud

- Ahmad Taha
Kære Andreas og Ayub Ahmed.

Efter de beviser vi har modtaget fra Andreas Castle, og den forsvarstale vi har modtaget fra Ayub Ahmed, har vi valgt at give Ayub Ahmed 3 timers udelukkelse fra spilserveren.
Efter din forsvarstale Ayub Ahmed, har vi valgt at stole på, hvad du siger og du får en chance her på serveren.

Du Ayub Ahmed slipper for 1 time og din tid starter Tirsdag D. 20-03-18 kl. 14:45

Mvh. Moderator, Martin Holm
                                 ACCEPTERET OG LUKKET
Reply