[b]Hvad hedder banden?: [/b] [b]Task Force 141[/b]
[b]Hvem er leder af banden?:[/b] [b]Mads West[/b]
[b]16x16 logo til banden: https://imgur.com/a/nlVOr[/b]
[b]Hvem er medlem af banden min 4 maks 10?: Mads West, Jonas Schou, Niller Nielsen og Daniel Poulsen.
Beskriv banden og dens historie (min 60 ord): Task Force 141 [/b][b]er ikke "bare" en bande, [/b][b]Task Force 141[/b][b] er en enhed, en enhed der holder sammen og respektere hinanden. Vi alle voksede op i de hårde kvarter, rundt omkring i Danmark. Vi går op i respekt og våben. Vi har alle haft vores interesser inde for politiet, men fordi vi alle har oplevet politiets korruption, så følte vi ikke for at være en del af korpset.[/b]
[b]Hvad vil i opnå på serveren (min 40 ord):[/b] [b]Det Task Force 141 gerne vil opnå på serveren er respekt. Vi er ikke ude efter at skabe en masse problemer, men siger heller ikke nej til en god skudkamp/RP. Vi går efter at samler en enhed, som kan fungere, samt få skaffet nogen penge til eventuelt våben/biler.[/b]
[b]Acceptere lederen at jeres bande kan blive fjernet af staff ledelsen hvis de mener det gavner serveren?: Ja 100%[/b]
Hvad hedder banden?: Task Force 141
Hvem er leder af banden?: Mads West
16x16 logo til banden: https://imgur.com/a/nlVOr
Hvem er medlem af banden min 4 maks 10?: Mads West, Jonas Schou, Niller Nielsen og Daniel Poulsen.
Beskriv banden og dens historie (min 60 ord): Task Force 141 er ikke "bare" en bande, Task Force 141 er en enhed, en enhed der holder sammen og respektere hinanden. Vi alle voksede op i de hårde kvarter, rundt omkring i Danmark. Vi går op i respekt og våben. Vi har alle haft vores interesser inde for politiet, men fordi vi alle har oplevet politiets korruption, så følte vi ikke for at være en del af korpset.
Hvad vil i opnå på serveren (min 40 ord): Det Task Force 141 gerne vil opnå på serveren er respekt. Vi er ikke ude efter at skabe en masse problemer, men siger heller ikke nej til en god skudkamp/RP. Vi går efter at samler en enhed, som kan fungere, samt få skaffet nogen penge til eventuelt våben/biler.
Acceptere lederen at jeres bande kan blive fjernet af staff ledelsen hvis de mener det gavner serveren?: Ja 100%